2 Aralık 2016 Cuma

Theta Bilinç Seansı İle Hayatım Nasıl Değişti?

Enerji konularına merak salmış biri olarak internet üzerinden yaptığım araştırmalarda Theta Bilinçaltı Terapisi başlığı altında bir blog sitesine denk geldim.

 İlk bakışta ilgimi çekti ve siteyi biraz araştırayım dedim. Theta Healing ile bağlantılı olduğunu sansam da yazıları araştırdıkça bu tekniğin bambaşka bir Theta Teknikleri Terapisi olduğunu gördüm.

Bugüne kadar birçok terapi seansı almış biri olarak, aman yine dünya kadar para öde, bir heves ile al seansı ve sonuç yine aynı değişmeyen ben, diye düşünürken Tuncay Bey'in kim olduğuna bir göz attım.

 Bu terapiyi almakla ne kaybederimki, en azından yeni bir bilgi daha kazanmış olurum diye düşündüm.
Sonrasında, Tuncay beyi aradım ve internet üzerinden bir seans randevusu aldım. Ben İskenderun'da oturduğum için mecburen interneti kullanmak zorunda kaldım.

Tuncay bey bana seans alacağım günün önceki gecesi uykumu iyi almamı söyledi. Söylediğine göre yorucu bir seans olacakmış. Bende kendimi iyice dinlendirdim ve seans günü geldi çattı.
Terapi için internetten bağlandığımızda heyecandan kalbim ağzıma gelmek üzereydi.
Ancak ilk konuşmamızla biraz sakinledim.

Önce beden enerji noktalarımızı dengeledik. Bu dengeleme hiç görmediğim bir çalışmaydı. Çok etkilendim. Tüm bedenim adeta güneş ışığı altında kalmış gibi ısındı.

Sonra, Tuncay bey  yavaş yavaş beynin önce alfa ve daha sonra küçük dokunuşlarla Teta Bilince geçeceğimizi söyledi. Aynen söylediği gibi kendimi hafiflemiş ve boşlukta hissettim.

Seans içinde uyguladığı teknikler o kadar farklıydıki çoğunu şu anda kelimelere dökemiyorum. Seans sırasında kafamın içinin kazan gibi olduğunu söylediğimde yine garip bir teknikle başımın ağrısını geçirdi ve seansa devam ettik.

Bugüne hiç düşünmediğim ve aklımın ucundan dahi geçmeyen birçok görüntüler üzerinde çalıştık. Gerçektende, Tuncay beyin söylediği gibi tüm arınma ve yeni yüklemeleri bizzat ben yapıyor ve derinlemesine hissediyordum. Çok garip bir şekilde olan bitene tanık oluyordum. Daha önce aldığım hiç bir enerji terapisine benzemiyordu. Sanki bir an kendimi olumsuzluğun doruğunda hissederken bir anda 360 derece dönerek olumluluğun doruğuna çıkıyordum. Böylelikle aşağı yukarı 1 saat 20 dakikalık bir çalışma yaptık. Ancak sanki bana yarım saat geçmiş gibi geldi.

Çok ilginçti.

Seans sonunda, kendimi sanki tüm gün koşuşturmuşum gibi yorgun fakat zihnen çok hafiflemiş hissettim.
O gece gerçekten bana söylendiği gibi çok rahat uyudum.

Ertesi gün arkadaşlarım beni ilk gördüklerinde yüzümün ifadesinin değişmiş sanki hiç bir sorunum yokmuş kadar rahat göründüğümü söylediler.
 Daha sonra gelişen olayları şaşkınlıkla izlemeye başladım.
Abimin bile çözülemez dediğimiz bir resmi işi o gün gelen sürpriz bir telefonla çözüldü.
 Ben bana yapılan terapinin etrafıma da yansıyacağını düşünmemiştim ve Tuncay beyi arayıp durumu sordum. O da bana değişen enerji frekansımın içinde olan kişi ve olaylarında aynı frekansta olduğunu söyledi. Yani benimle birlikte önem verdiğim olay ve kişilerinde değişiminin söz konusu olduğuna tanık oluyordum.

Her neyse, kendi sorunlarım sanki bana ait değilmiş gibi gelmeye ve onlara olan bakış açımın çok farklılaştığını farkettim. Sanki, yer ayağımın altından kayıyor ve ben sorun olarak gördüğüm tüm olay ve kişilerin bir bir önümden geçerek uzaklaşmaya başladığını izliyordum.
Birazda korkmadım değil yani.
 Hayatım bu kadar kısa bir sürede nasıl oluyorda değişimin tüm boyutlarında ilerliyordu.
Sözü fazla uzatmadan edindiğim bu deneyimleri paylaşmak istedim. Çünkü sanki tüm ümitlerimi kestiğim o gün karşıma çıkan bu site bana evrenin bir mesajıydı.
Çok teşekkür ederim Tuncay bey.

Hülya Turgut  / Mimar
İskenderun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TAM BİR UYUM! I Tuncay YEŞİLPINAR